perjantai 16. lokakuuta 2009

Blogin aloitus


Moi,

aloitin blogin pitämisen tänään. Kirjoittelen tänne paimensukuisen lapinkoiran elämästäni. Asustelen isäntäni Villen ja emäntäni Kaisan kanssa Helsingin Alppilassa. Ville on hiukan outo mutta ystävällinen. Hän mm. antaa salaa Kaisalta mulle nakkeja, I like it. Isäntä myös sotkee kanssani eikä niin välitä, which is niiice. Emäntäni on hiukan toisenlainen, vähän kuin Bree Van de Kamp suosikkisarjastani Täydelliset Naiset; jos tulee vilkuiltua, niin tietää. Hiukan välillä kyllä nyppii, kun se järjestelee lelujani joka välissä. No mukavahan se on kuin mikä, ja olen kyllä kiintynyt kovasti Kaisaan. Se käyttää mua myös agilitykerhossa, jossa mun olisi tarkoitus vähän katsella, että mikä on homman nimi tossa agilityssä. Tykkään paljon käydä siellä niissä esteissä kaahaamassa, ja siellä on muitakin mukavia koheltajia kuin mä.

Muuten, olen vasta just täyttänyt 1 v, joten mulla on ollut hiukan hankalaa olla vielä yksin kotona. Oon alkanut kuitenkin oppia, ainaostaan silloin tällöin palaa hihat, kun ei oo tekemistä. Silloin luen mm. Hesaria, Talouselämää, Reviiriä (jossa on kavereistani hyvää läppää) sekä kirjaston kirjoja (pistän ne siis tuhannen päreiksi). Enää en jaksa kuitenkaan ulvoa niin kuin alkuvaiheessa, ja naapuritkin on jo moikkailleet mua. Mulla ei mene ihan nappiin vielä pissailuhommakaan, sillä pissailen joskus öisin vielä matolle. En oikeen tiedä miksi, sillä tiedän kyllä, ettei siihen tulis pissailla. No, se tuntuu vaan mukavalta, niin annan mennä vaan. Sitä paitsi edellisen kerran, kun Ville oli hakenut kaikki matot pesulasta ja pissasin heti matolle, kuulin että se sano jotain tyyliin: "Ei se kato mitään, tää on halpaa tää mattojen pesulapesu." No hyvä, voin siis lirauttaa kevyesti siihen vielä, jos siltä tuntuu. Scheisset tykkään jo vetää ulos, no problem siinä osastossa siis. Tämä oli tää startti, joten palataan.

Lulu

ps. Lisätietoa musta ja mun porukoista löytyy kennelini osoitteesta:

http://www.kylkimyyryn.net/?page_id=599

7 kommenttia:

  1. Hei Lulu!
    Olipa hauskaa lukea ja nähdä touhujasi ja harrastuksiasi.
    Tule joskus isäntäväkesi kanssa piipahtamaan Metsotiellä.
    T. Elli Ja Esko

    VastaaPoista
  2. Heippa Lulpero!

    Ja kiitti viimeisestä. Toivottavasti sulla ei mennyt hermot varastonsiivoustalkoissa. Met ollaan vähän kummallisia me ihmisolennot. ;)

    Emännälle ja isännälle terveisiä, nähdään taas! Mukavia koiruuspäiviä!
    T: Lare

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista teille,

    yritän tulla vaikka ens lauantaina käymään Elli, kysyn vielä emännältä onks meillä vapaata.

    T:Lulu

    VastaaPoista
  4. Moi,

    sorry alkuhankaluudet.

    Muutin nyt asetuksia niin että nyt voi kommentoida ilman rekisteröintiä.

    T:Lulu

    VastaaPoista
  5. mairelta morot! täällä lisää mairea ;-)

    http://www.kolumbus.fi/raija.lundstrom/

    VastaaPoista
  6. mahtava blogi Lulu, multakin tuli melkein pissit lattialle, kun nauroin niin makeasti tätä lukiessa :)

    Rapsutuksia, kirjottele taas lisää pian !

    Mimmi ja Mamma

    VastaaPoista