keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Elämää


Moi,

viime kerralla kerroin mun ongelmista sisäpissailun kanssa. Se jotenkin auttoi, kun sain kerrottua siitä täällä blogissa. Nyt on parempia uutisia. En ole tehnyt pissoja enää sisälle, vaikka matotkin on jo olleet monta viikkoa lattialla. Alan jo ehkä aikuistua; no aika näyttää, mutten kehota nuolaisemaan ennen kuin tipahtaa. Jos joku sopiva tilaisuus tulee, niin luulen että saatan lirauttaa vielä pienet.

Viikonloppuna mun kaveri Lare kävi moikkaamassa mua, terveiset Larelle. Järjesteltiin kellaria yhdessä. Minä ja isäntä hyydyttiin siihen hommaan aika nopeasti. Se oli ostanut onneksi mulle pari uutta frisbeetä, ja livahdettiin sitten Käpylään testaamaan niitä. Se sano mulle että: ”Ei jaksa millään enää noita siivoushommia.”

Muutenkin mulla on mennyt hyvin, ja olen puuhaillut kaikkea mukavaa sekä Kaisan että Villen kanssa. Kaisan kanssa me opetellaan yleisesti käyttäytymään lenkeillä. Hyvin menee noin yleensä, mutta joskus vaan ei jaksa keskittyä ja tekee mieli puhista muille koirille, etenkin pimeällä. Taidan pelätä hiukan pimeää, vaikken myönnäkään sitä. Ei se niin vakavaa ole, kaikilla on huonompia päiviä, myös mulla. Mutta jos nakinpalasia on nameina, niin heitän vaikka voltteja, jotta saan niitä.

Eilen katsottiin tv:stä Villen kanssa, kun Arsenal pyöritteli AZ Alkmaaria. Olen muuten Arsenalin kannattaja, ja mun suosikki on Fabregas. Kaisalta eilen ihmeellinen veto: meni nukkumaan, kun me alettiin katsoa ottelua. En voi ymmärtää. Onneksi isäntäään voi luottaa näissä jalkapallojutuissa 100 %:sti, se ei hyydy. Mulle ostettiin sellainen koirien makuupaikka/maja tänne himaan. Voitteko kuvitella, mulle, lapinkoiralle. Ei noi aja kyllä kaikilla valoilla noi mun huoltajat. No, kävin muutaman kerran siellä pyörähtämässä, kun ne niin säälittävästi yritti, että mä olisin mennyt sinne. Pistän sen ehkä huomenna päreiksi, kun olen yksin.

Torstaina siivouspäivä. Taas? Pitää koko ajan siirtyä imurin tieltä. Perjantaina Metsotielle ja Tuomitielle, missä en oo ehtinyt käydä pitkään aikaan. Kivaa.

Ojämäelle muuten terveisiä, täytti tänään 46 vuotta. Ei mikään junnu enää.


Ei kiinnosta TOP 5

1. Ruoka, jossa ei ole maksalaatikkoa

2. Koirien makuumajat

3. Jokerit

4. Siivouspäivä

5. Tottenham

5 kommenttia:

  1. Jokaisella on oikeus pissata minne huvittaa. Lulun linjoilla ollaan.

    t. Se Ojamäki

    VastaaPoista
  2. TOP 5:n kolmoskohdassa on parantamisen varaa, vai eikö tykkää kun isäntä paasaa Jokereista jatkuvasti?

    t. Se toinen Ojamäki

    VastaaPoista
  3. Lulu puhuu asiaa, maksalaatikko rules!

    t
    mikko

    VastaaPoista
  4. Maksalaatikko on kyllä aika karmeaa.

    T:Ville

    VastaaPoista
  5. Käraste Lulu, jag saknar dig ännu............
    hälsningar Maj-Len och Vilma

    eikä sitten muuta.

    VastaaPoista